Повече от 20 години Ауто3П България предоставя иновативни софтуерни решения и услуги на автомобилния и застрахователен бизнес в страната. Благодарение на високия професионализъм на служителите, бързата реакция към промените и актуалността на предоставяната информация, компанията си извоюва лидерската позиция на пазара. Над 70% от застрахователните компании на българския пазар, над 700 сервиза и над 70 доставчика на авточасти комуникират през нашата екосистема и обработват над 200 000 щети годишно.
Основна мисия на Ауто3П България е да подобрява работата на своите клиенти, съкращава разходите и повишава ефективността на бизнеса. Опитваме се да го постигнем като предоставяме модерни професионални ИТ решения, качествени услуги и актуална и прецизна информация. Гледаме на нашите клиенти като на партньори и заедно създаваме нови стандарти в информационните системи, организацията на процесите и обработката на данните.
Нашият екип притежава богат опит и познания не само в областта на информационните технологии, но и в бизнес областите на нашите клиенти и партньори, както и в анализа на данни и превръщането им в полезна информация.
1991: Компанията е основана под името F1.
1998: F1 сключва договор с MRM за дистрибуция на универсалния каталог за авточасти MultiCat.
2001: F1 се преименува на Ауто3П България, сключва партньорски договор с Auto3P EU, като същевременно става част от мрежата Auto3P и стартира първия B2B MultiCat сървър в България.
2004: Започва разработката на системата за ликвидация на автомобилни щети SmartClaiMS.
2005: Първата реална имплементация на SmartClaiMS в ЗК Булстрад.
2007: Най-голямата към този момент застрахователна компания започва работа със SmartClaiMS.
2008 – 2013: Още 7 компании използват SmartClaiMS като основна система за ликвидация на автомобилни щети, като към 2012 през системата се обработват над 70% от щетите в България.
2009: Представяне на SmartClaiMS Garage - модул за комуникация със сервизи.
2010: За пръв път в България се използва нов вид калкулация, базирана на универсален автомобилен каталог.
2011: Започва разработката на комуникационната платформа CSBox.
2012: В списъка с предлагани от Ауто3П България продукти влиза системата за управление на автопаркове MultiFleet.
2013: Започва работа революционната система за търговия с авточасти STMS.
2014: CSBox става основна система за обработка и калкулация на щети на Гаранционен Фонд. Започва предлагането на услугата за определяне действителна стойност на автомобили CPG и използването и от застрахователни компании и Гаранционен Фонд.
2015: Разработване и представяне на оценка на действителна стойност на МПС.
2016: Система за обработка на имуществени щети.
2017: Система за борба със застрахователни измами (Anti Fraud Management System) и система за управление на опашките.